er i Amerika i 4 måneder!!

Disneyland, California

Hadde en helt super dag i Disneyland i Anaheim, like utenfor Los Angeles. Disney produserte jo så og si alle filmer som har hatt noen betydning for min barndom, så det er gøy å gå litt tilbake i tid og late som du fortsatt er ung nok til å synes sånne ting er kjempegøy.

Hahaha! Denne mannen var kjempetykk, så han så mer enn bare litt teit ut med den hatten. Det var vel det som var meningen og.

Jeg hadde selvsagt med det nye kameraet i dag. Og jeg tok BARE med 35mm linsen. Det er egentlig litt gøy å utfordre seg selv ved ikke å ha muligheten til å zoome på noe som helst tidspunkt. Linsen fungerer ikke særlig bra til bygninger og landskapsfotografering, men til å fotografere folk, særlig på nært hold, er den helt superduper!

Meg med det velkjente disneyslottet i bakgrunnen 🙂

Artig bilde.. Dette var i pariserhjulet (eller Mickey's fun wheel). Det var den eneste atraksjonen som klarte å gjøre meg skikkelig kvalm i løpet av dagen.... No joke.

Det hører også med i Disneyland å ta bilde sammen med diverse Disneyfigurer som tusler rundt i parken. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg synes det er litt drøyt å stå 20 min i kø for å ta bilde med Donald, så jeg nøyde meg heller med de litt mindre populære figurene.

Snapp er en gangstah uten like.

Jeg "planket" foran Pluto. Forståelig nok skjønte han ikke hva jeg drev med.

Haien fra Finding Nemo 😀

Toy Story

Vi ble i parken helt til stengetid. Å gå rundt på kveldstid vil jeg si er en stor del av opplevelsen når man besøker Disneyland. Det er lys overalt. Utrolig flott!

Disneyslottet by night.

Sukkerspinn! Nammmmmmmmmm

Jeg har klart å hale meg til San Francisco nå. Det blir siste stopp før New York, som er siste stopp før jeg drar hjem. Shit, det nærmer seg slutten dere!!! I dag er det akkurat to uker til jeg drar fra JFK!

Leave a Reply

