er i Amerika i 4 måneder!!

Venice Beach

Den desidert mest trøblete grenseovergangen til nå. Det var mange rare spørsmål for å bli stemplet inn, og jeg ble for første gang i mitt liv stoppet i tollen. Der sjekket de ALT. Jeg synes det er litt ubehagelig når er fremmed mann står og graver blandt de skitne underbuksene mine. Men det gikk heldigvis bra, og vakten lot det gå at jeg hadde et ekstra, ugyldig pass i et av siderommene.

Men heldigvis veier Los Angeles opp for alt styret! Herregud for et sted! Da jeg fløy inn ble det ganske åpenbart hvor ENORMT dette stedet er. Suburbsene strekker seg lenger enn øyet kan se, selv når du sitter i et fly! Jeg vet ikke mye om steder som er verdt å besøke her i byen, men Venice Beach er jo ganske berømt, så jeg tok første og beste buss dit! Her har dere litt bilder fra i går.

This slideshow requires JavaScript.

3 responses

  1. Anne Blystad

    Gratulerer med dagen, Kristian, og god 17.mai! Lise hilste i SMS i går 🙂

    May 17, 2011 at 06:41

  2. Papz

    Gratulerer med dagen i dag Kristian! De har sjømannskirke i Los Angeles (se http://www.sjomannskirken.no/losangeles) og der kan du helt sikkert feire med mylsa og dravle og annet godt norsk! Anbefales!!

    May 17, 2011 at 08:06

  3. Marie

    Gratulerah med i går, Krølle. Kan ikke du sjekke gmailen din?

    May 18, 2011 at 11:11

Leave a Reply

