er i Amerika i 4 måneder!!

Wai ju no stamp mi passaport? :'(

Bussbillett til Guatemala i boks! Under en hundrings for å komme seg fra San Salvador til Guatemala City kan vel knapt klages på! Bussturen i går gikk helt fint. Selv om jeg er DYPT SKUFFET over å ha blitt snytt for hele to stempel i passet! Fikk ikke utgangsstempel fra Nicaragua, og ikke inngangsstempel i El Salvador. Men jeg fikk selvsagt både inn- og utstempel i Honduras, som jeg tilbrakte hele TO TIMER i. Artig system. 😉

El Salvador, og særlig San Salvador, er mye mer teknisk utviklet enn de landene jeg har sett så langt i mellomamerika. Selv om de har store problemer med drap og gjengoppgjør, virker byen forholdsvis trygg for turister. Etter å ha gått på Wendy’s (Wendy’s er helt fabelaktig! Mye mye bedre enn McDonald’s) i går og tatt en tidlig kveld, er jeg nå utvilt og klar for avreise til Guatemala 🙂

ooO, kunst!

Smask og dask til kjente og ukjent! :-*

One response

  1. Marie

    God busstur! Sees i Guatemala City (på bloggen, liksom. Jeg er ikke i byen selv. Skal i bryllup med mamma i London).

    April 28, 2011 at 00:14

Leave a Reply

