er i Amerika i 4 måneder!!

Morgenbad

Ah, herlig kveld! For å markere min siste aften i Granada, bestemte Maja, Lea og meg oss for å stelle istand en liten markering. Etter en bedre middag på El Trejer Ojo, som jeg har spist på tre ganger nå, fant vi oss en bar. Vi tok et par mojitos og noen andre tropiske drinker før vi flyttet oss videre og endte opp med å ta en aldri så liten bar-roll nedover hele Granadas bargate. Meget trivelig.

Da natten krøp mot morgen, og vi fortsatt ikke fantes trøtte, bestemte vi for å ta oss en tur på stranden sammen med et homofilt par vi traff på en av de mange barene vi stoppet på. Ingen ante egenltig hvor mye klokken var, men etter hvert stod i alle fall solen opp. Så… Ganske tidlig! Eller sent. Alt etter hvordan du ser på det 🙂 Vakkert var det uansett!

Skikkelig god stemning! 🙂

Badet i Nicaraguasjøen ved soloppgang? - check!

Litt besides the point, men jeg har blitt forelsket i denne genseren.

I det hele tatt, en kjempefin kveld/natt/morgen. Riktignok har dagen i DAG vært ganske hard…. Søvnmangel er kjipe greier. Jeg har likevel klart å komme meg på bussen til Managua, og nå er bussbillettene til El Salvador bestilt. Her i Managua bor jeg på et kjempekoselig lite hostell med en del amerikanske studenter. Det har basseng og kjøkken og alt som trengs. I overimorgen drar jeg nordover og ender i San Salvador. Blir spennende!

CiaoCiao!

2 responses

  1. Anne Blystad

    VISSTE du kom til å like JAKKEN :-). En genser har ikke åpning helt ned 🙂

    April 25, 2011 at 17:58

    • Åå. Det er sånn det er altså. Jeg har alltid tenkt på jakke som noe jeg har utenpå genseren. Åpning helt ned er altså per def. en jakke. Note taken.

      April 25, 2011 at 18:01

Leave a Reply

