er i Amerika i 4 måneder!!

Dansk besøk

Som jeg har nevnt tidligere kom det to danske venner av meg til byen i dag. Maja og Lea. Det er alltid hyggelig å møte igjen folk man har reist med tidligere. Og siden de er helt nye her i byen, viste jeg dem rundt til noen av de stedene som jeg mener er verdt å få med seg. Først gikk vi på Nectar, en restaurant jeg besøkte i går kveld, som var helt etter min smak. Masse gode fruktjuicer og fantastisk(!) god mat!

Etter lunsj dro vi ned til den overfylte stranden som nå var om mulig ENDA mer overfylt enn sist jeg var der. Tror seriøst HELE byen var samlet på stranden i dag… Det var litt vel folksomt for vår del, så vi droppet badingen. Men jeg tok meg friheten til å ta en tur på denne doningen:

YEE-HAA!

Fargerike fruktdrinker i femogtjue varmegrader. Lovely!

Jeg fikk også vist dem en del kirker, pratet om spansk kolonitid og delt min kunnskap om Nicaraguasjøen med dem. I morgen er planen min å komme meg litt nordover, til Managua. Jeg er ikke 100% sikker på om bussene går 1. påskedag, men satser på det…

HEJ DÅ!

2 responses

  1. Om du får tid, bør du virkelig dra ut til Little Corn Island!
    Det er en helt nyyydelig øy med herlige mennesker og flott natur! Det er også veldig populært blant back-packere og de fleste bor på Casa Iguana som er tidenes koseligste sted å bo 😀

    God tur videre!

    April 24, 2011 at 12:08

    • Ja, jeg hadde faktisk tenkt på det. Men det må bli neste gang jeg er her. I morgen drar jeg til El Salvador.

      April 25, 2011 at 17:42

Leave a Reply

