er i Amerika i 4 måneder!!

Steker.

Har brukt mesteparten av dagen til å deige meg på stranden. Riktignok kan det bli litt slitsomt å ligge langstrak i solen i lengden, for jeg tør ikke bade, og da kan det fort bli ganske hett. Har ingen venner (det var rart å skrive) her, så ingen kan passe på tingene mine mens jeg dupper i vannet. Føler meg ikke 100% comfy med å la speilreflekskameraet ligge ubevoktet på stranden lxzm. Derfor blir det for det meste hardcore steking i solen, og ikke så mye bading.

Med mine nye solbriller blir det meget åpenbart når jeg tar selvportretter.

Jeg har anskaffet meg en ny bok (endelig fant jeg en på engelsk). For å være helt 100% ærlig rappet jeg den fra den overfylte bokhyllen på en restaurant jeg liker godt. Det er den første engelske boken jeg har sett i dette landet, så jeg mistenker at den har blitt gjenglemt på resturanten av en annen turist. Hvis jeg noen gang kommer tilbake hit skal jeg returnere den.

Så langt er den helt OK.

Vi sees i morgen! Nicaragua er mer eller mindre stengt i påskeferien, så jeg tror jeg må vente helt til tirsdag før jeg kommer meg noe særlig videre herfra. Jaja. Heldigvis er det fint her! 🙂

Koz og klemz

One response

  1. Papz

    Her på fjellet har det vært sommerlig men likevel tur over Jørgentind på sugeføre og 2 plass i årets påskeskirenn:) Jørgen og Karoline forlot oss tidlig i morges til fordel for Store Ringstind. Snakker om prioritering…:) Klemz – Papz

    April 23, 2011 at 23:35

Leave a comment