er i Amerika i 4 måneder!!

Nicaragua incoming!

Hei paa dere!

Oprinnelig var planen aa ta bussen til Nicaragua klokken 1230 i dag. Men Ticabus er tydeligvis et populaert selskap, saa det var ingen ledige seter paa den bussen. Det var dagens siste buss. Det er heller ingen ledige seter paanoen av okonomiklassebussene i morgen heller. Dermed har jeg naa skaffet meg billetter til den eneste ledige bussen som gaar i morgen. Executive class. Den gaar klokken kvart paa 4 om natten…. Luksus aa faa lov til aa staa opp midt i den dypeste sovnen, ikke sant? Er man fattig og maa ta okonomiklasse faar man sove helt til 7, evt til halv 1… Logisk, ikke sant? Man betaler jo gjerne litt ekstra for aa vaere trott hele dagen!

All jokes aside, jeg tar bare den bussen fordi det var den eneste med ledige seter. Planen min er aa vaere vaaken helt til bussen gaar, for saa aa slukne helt naar jeg setter meg paa, og vaakne i Nicaragua 9 timer senere! 🙂

Merker jeg gleder meg veldig til Nicaragua! Det er et lite befolket land, akkurat som Costa Rica, og jeg har hort masse fint om det.

Snakkes naar jeg kommer frem ^^

Leave a Reply

