er i Amerika i 4 måneder!!

ER I KARIBIEN:)

Nå har jeg snart vært i hele Costa Rica! Kult! I går tok jeg altså bussen hele veien fra La Fortuna til Limon. På dårlige veier og lite å fylle magen med, kan det ikke akkurat kalles en drømmetur. Men frem kom jeg nå! I dag har jeg:

Kjørt buss til Puerto Viejo! Søk på det på google og bli missunnelig. Det er FINT her!

Observert morsomme skilt. "Jævlig god kaffe". LOL

Sjekket inn på Rocking J's

Et hengekøye/

/telt-hotell! Jeg sover i telt for under 7$ natten... Dette har jeg med andre ord råd til å gjøre en stund...

Spilt bordfotball med noen nyanskaffede kompiser

Syklet overalt hvor jeg har dratt. Det er lite biler og MYE sykler her!

Drukket vannmelonjuice! 😀

Badet i det karibiske hav! Se den kule palmeskyggen da 😉

Lekt apekatt...

Lekt fotograf.

Håper det ser fristende ut. Det bør det, for dere har god grunn til å være misunnelige akkurat nu!

Ciao amigos. Hasta luego!

4 responses

  1. Papz

    Tydeligvis kult sted med fine strender. Kjekt å se bilder med den blå bagen på 🙂 Her i påskefjellet regner det i dag men det er masse snø og god værmelding for i morgen :-)) Skal hilse fra Merethe og Lilo!

    April 17, 2011 at 09:37

  2. Marie

    Utenfor regner det sidelengs og innendørs ser jeg på solbilder fra Costa Rica – yes, den misunnelsen lot ikke vente på seg. Det ser fantastisk ut!

    April 17, 2011 at 09:58

  3. Ja, ikke sant pappa?`Jeg har ikke mistet noenting enda! Ingenting av betydning i alle fall. En t-skjorte og et par sokker er slikt man må regne med i svinn på en slik tur…

    April 17, 2011 at 20:49

  4. Anne Blystad

    Fantastisk at du har det så bra! Og veldig bra at du fortsatt har ALT av betydning. Hengekøye-/telthotell, du. Ikke dumt. Er det vannmelonslush eller -juice? Høres uansett perfekt ut i varmen!

    April 22, 2011 at 10:14

Leave a Reply

