er i Amerika i 4 måneder!!

Return to the kulp

WEEEEEE!

Jeg bare måtte tilbake til kulpen. I morgen stikker jeg til San Jose igjen, for å finne ut hvordan jeg skal komme meg til Mexico. Jeg blir nok desverre nødt til å droppe Guatemala… Kanskje kanskje drar jeg dit etter Mexico, vi får se. Men jeg skal uansett møte Majo, en venninne, i Mexico den 16. april. Og det begynner jo å nærme seg. De spesifikke planene er ikke akkurat spikret enda. Men det er jo litt av moroa!

Jeg har virkelig hatt noen fantastiske dager her i Montezuma! “Byen” fylt av hippier og menn med dreadlocks som rekker dem til anklene. Jeg har aldri vært på et lignende sted.For noen dager siden var det noen menn som fisket på stranden og fanget en piggrokk. De løslot den igjen med en gang, men det var ganske spennende for min del uansett. Jeg tror aldri jeg har sett en piggrokk før…

Fisker som jobber hardt for å få ut kroken

Dreadsmannen og fiskeren vitner at piggrokken svømmer sin vei, tilsynelatende uskadet

Jeg er spent på å se hva San Jose har å by på.

Toodles!

 

Leave a Reply

