er i Amerika i 4 måneder!!

Bech, beech? bitch, beach!

Hallao hallao! I dag har jeg for det meste kulet bæret på stranden. Tok bussen i en liten time for å komme til en annen strand, Playa Carmen, bare for å finne ut at stranden i Montezuma egentlig er finere. Lau sa “We’re going to the bitch”, og jeg klarte ikke la være å rette på utalelsen til det litt hyggeligere “beach”. Det tok litt tid før det satt, men jeg følte det var verdt å påpeke. Man kan ikke gå rundt og spørre etter veien til horen når man egentlig har tenkt seg på stranden. Velvel, her har dere noen bilder uansett 🙂

Meg og Phil for Belgia

Lau, lederen fra Costa Rica på leiren i Brasil, er på besøk i Montezuma for helgen. Hyggelig!

Selvfølgelig måtte jeg pose litt

Her var det jammen meg mange bra kombinasjoner!

I kveld er jeg spent på å se hva avslutningen på festivalen byr på. De tidligere festivalsamlingene har vært utrlig bra, med masse kule fremførelser. Hvis du vil se en av dem, klikk HER! Synd kameraet mitt går ut av fokus et par ganger. Vet ikke helt hva som feiler det.

Cya l8r allig8rs!

One response

  1. Lotte

    Ser ut som om du koser deg fortsatt! Åå jeg vil på stranden!! Bølger ❤

    April 9, 2011 at 18:42

Leave a Reply

