er i Amerika i 4 måneder!!

Hola chicas and chicos

Montezuma behandler meg bra nå! Jeg er frisk igjen og har vært ute på nye eventyr. Jeg er ekstremt takknemmelig for at sykdommen min ble en kortvarig greie… A9WAYS: I går tok jeg båten her fra Montezuma ut til en liten øy som heter “Isla Tortuga” (JA, TORTUGA, akkurat som i Pirates of the Carribean!).

Båten som tok oss til Tortuga. Man stiger på og av i strandregionen, for hvem trenger vel kai? 😉

Her snorklet jeg og badet og solte meg og leste bok og hadde det egentlig bare helt supert! Snorklingen var fantastisk, selv om sikten ikke var på langt nær så god som da jeg snorklet i Rio da Prata, var det vannvittig mye fisk her! Jeg leser fremdeles den samme bokken som jeg gjorde i Argentina. Så sakte leser jeg. Eller… jeg leser ikke SÅ sakte, jeg bare leser ikke så ofte… Men boken er vannvittig bra da! Bill Bryson – A short history of nearly everything. Liker du å vite litt om alt anbefaler jeg den veldig.

Fishyfishy! Mind you folkens, her bruker jeg ingen zoom! Med andre ord er fiskene TETT på meg...

Meget avslappende 🙂 Herlig å komme på en skikkelig strand med sol. I Brasil regnet det jo hele tiden....

I går kveld var det ut for å feste. Det er ganske kult her i byen akkurat nå. Grunnet en slags “sjongleringsfestival” er det massevis av sinnsykt gode tja… kunstnere… i byen. Flere av  dem har kommet fra andre land bare for å være her på festivalen. De driver med alt fra rockeringer til poi (google det hvis du ikke vet hva det er). Det er dødsfett og noen av folkene er virkelig helt sinnsykt gode!

Håper alt er på stell i Norge også. Jeg begynner å bli vandt til Costa Rica- livet!

 

 

Leave a Reply

