er i Amerika i 4 måneder!!

En liten “pause”

Gled dere til neste blogginnlegg! Peru er utrolig vakkert!! De neste fire dagene er jeg i ødemarken, så smør dere med litt tålmodighet:)

Gruppen jeg skal gå med består av fem nordmenn, fire finner, tre engelskmenn, to hollendere og en canader. Vi har også en guide, en kokk (….), og… herregud… 26 portere. De skal bære rundt 30kg per pers og løpe foran oss for å sette opp campen og ha maten klar før vi kommer frem. Sykt! Pappa bar kanskje matpakken min når vi gikk til skikjelken i ljosandalen da jeg var 7, men jeg føler dette blir utnytting på et nytt nivå. Behagelig for meg da 🙂

Gleder meg til å fortelle mer om turen!!! Har masse bilder 😀

Hej då

One response

  1. Marie

    Kan ikke du bære porter’n din? Da blir du supersterk!

    March 29, 2011 at 21:13

Leave a Reply

