er i Amerika i 4 måneder!!

Tilbake på jobb.

Mandag = jobb. Også i Brasil. Så, for ikke å henge alene hjemme hos Du, ble jeg med ham på jobb! Han leder et lite innsektutrdydderfirma og et bakeri/en storkiosk sammen med sin far. Litt artig å få ta del i hverdagen hans, selv om jeg ærlig talt må si den virket veldig avslappende. Han brukte mesteparten av tiden på å laste opp bilder til facebook og vise meg filmer på youtube! Men når han først leste i et dokument eller tok en telefon så han MEGET konsentrert ut. I lunsjpausen var han grei nok til å kjøre meg til en venninne jeg traff her i 2008. Gabi. Var veldig artig å treffe henne igjen. Hun bor dønn seriøst i tidenes sykeste nabolag. Nærmeste nabo er dette huset.

Ja, det er et slott...

Riktignok er ikke alle husene like alternative i arkitektstil, men alle er vannvittig bra designet og har alltid noe kult og unikt over seg! Her er huset Gabi bor i, sett fra bassenget 🙂

Jeg ville ikke klaget på å bo der! Jeg har, forsiktig, spurt litt om priser og slikt. Brasil er et billig land å kjøpe hus i! Hus som går for 2-3 millioner her hadde sikkert gått for nærmere 10 hjemme. Men så er jo lønnsnivået til den gjennomsnittlige brasilianer litt under det norske også. I tillegg til at isolasjonskravet nok er NOE lavere…

Gabi og meg

Siste lille bildet var bare en søt liten jente jeg oppdaget tilfeldig på gaten. Til tider bare dro hun posen på bakken etter seg. Ntåååw.

Sov godt folkens! I morgen drar jeg tilbake til Sao Paulo på kveldstid for å henge litt mer med Marcus!

Ciaociao! ❤

4 responses

  1. Papz

    Bare sånn til orientering: På Vestlandet REGNER det

    March 22, 2011 at 21:10

  2. Marie

    Det siste bildet var fantastisk søtt!

    March 22, 2011 at 23:42

  3. du kan godt sende sol Kristin. BTW fin ny sveis du har fått.

    March 23, 2011 at 20:46

  4. Pingback: Til Malibu med ny linse og NYTT KAMERA!!! OG IPAD!!!!!!! « Kristian

Leave a Reply

