er i Amerika i 4 måneder!!

Shakira og Corinthians

Har hatt et par fantastiske dager! Jeg har vært rimelig opptatt, så bloggingen har måttet vente. Lørdag formiddag var jeg med Pedro og familien på veddeløpsbanen i Sao Paulo! En helt enorm bane! Jeg veddet selvsagt et lite beløp, men vant desverre ingenting. Den som derimot vant var Gustavo, broren til Pedro. Han feiret med en tequilashot. Jeg har aldri sett en gutt med downs syndrom drikke tequila før! 😀

Planen var jo egentlig å dra til Campinas i løpet av dagen, men ettersom jeg hadde litt problemer med å få tak i bekjentskapene mine der, traff jeg heller Duzao (leirlederen på leiren i 2008) i SP og gikk på SHAKIRAKONSERT med ham og en del av vennene hans. De fleste av vennene hans var jenter og de fleste av dem var helt latterlig pene. Virkelig. Props til Du, for han har valgt seg et knippe meget vellykkede individer, både utseendemessig og intelektuelt, å være venner med. Konserten var forresten helt super, og jeg har funnet ut at jeg skal gifte meg med Shakira.

Før det hele begynte. Tror det var omkring 65000 tilskuere da Shakira gikk på scenen.

Uvisst årsak til Du's offensive håndbevegelse..

Vi kubbet hos en av venninnene etter konserten. Dagen i dag har gått med til enkelte cafébesøk, henting av bagasjen min, cruising i SP og ikke minst fotballkamp! Corinthians spillte og vant! Veldig gøy å få med seg. Selv om det bare var 18000 tilskuere lagde de liv jeg nesten ikke har sett maken til. Kan nesten måle seg med Brannpublikumet (jubler over Brann-seier her i Brasil).

Det begynner å nærme seg avreise til Peru nå! Litt trist, for det er så mye mer  jeg skulle ha gjort i SP! De siste dagene har virkelig vært helt topp…

Natta 🙂

4 responses

  1. Du “jubler over RBK-seier her i Brasil”. Du vet at Brann vant sant? 😛

    March 21, 2011 at 08:38

  2. herre mann. jeg skrev dette innlegget alt for sent på kvelden…. edited!

    March 21, 2011 at 12:26

  3. Papz

    Ekteskapsplaner godkjent

    March 21, 2011 at 19:12

  4. Marie

    Når skal du gifte deg med Shakira? Kan jeg få være prest?

    March 21, 2011 at 23:54

Leave a Reply

