er i Amerika i 4 måneder!!

Batman street!

Mye gatekunst i BA? Vila Magdalena, en bydel i Sao Paulo, er BARE gatekunst. Over alt! Og over alt er det gallerier og musséer og caféer. Helt supert! Og best av alt var at jeg var der med en god venn fra leiren min i Sverige! Jeg har ikke sett fyren siden jeg var 11 år!

Under er et lite slideshow med bilder fra i dag 🙂

This slideshow requires JavaScript.

Nå drar jeg og Pedro på klubb, og i morgen tidlig drar jeg til Campinas 😀 CIAO!

One response

  1. niiiice, digger bloggen din! kos deg videre på tur:)

    March 23, 2011 at 14:59

Leave a Reply

