er i Amerika i 4 måneder!!

My love!

Ventetiden er over! I nær sagt hele dag har jeg sittet på Paysandu hotel, ventende på kortet som jeg nå visste var på vei (jeg tracet det i dag tidlig). Etter noen timers (!) venting, gikk jeg ut for å ta en liten matbete. Da jeg kom tilbake, gikk jeg til resepsjonen, spurte om de hadde noe til meg… og så….. KJÆRLIGHET VED FØRSTE BLIKK! Norske frimerker og adressert til MITT NAVN! Det var så vakkert at jeg fikk lyst til å spise det opp! Og innholdet var heldigvis nøyaktig som forventet! Et stykk visakort i boks! Nå kan jeg fortsette turen min 🙂

Tusen takk til Pappa som sendte det fra Norge 🙂

Ciaociao!

One response

  1. Jeej! Når du har et utømmelig bankkort i din hånd kan du vel ta deg råd til å sende et postkort til brodern: Nedre Alle 19, 7030 Trondheim er adressen. Hvis du finner et kort av en bikinibabe tror jeg Karoline blir kjempeglad…. ❤

    March 17, 2011 at 12:45

Leave a comment