er i Amerika i 4 måneder!!

Copacabana beach!

Copacabana er vel uten å overdrive en av verdens mest berømte sandstrender. Den er vannvittig lang og svært vakker i tillegg til at den ligger midt i en by med flere millioner innbyggere! Jeg gikk ned for å ta meg en liten tur da jeg våknet. Veldig behagelig å bare tusle av gårde. Her og der står det statlig sponsede treningsapparater, så jeg har faktisk fått beveget litt på meg i dag også. Etter en stund tok jeg meg en pause og slurpet i meg en kokosnøtt!

yummy 🙂

Tror folk gleder seg til OL 2016 her

Jeg klarte utrolig nok å sove helt til klokken to i dag. Jeg trengte nok en skikkelig sleep-in, etter å ha klart meg med 4-5 timers søvn omtrent hver natt den siste uken. Ettersom kortet mitt fremdeles ikke har dukket opp, lever jeg nå på meget stramt budsjett. Jeg har 50R$ igjen, og de må vare i uviss tid. Jeg har satt meg som mål å klare meg på 15R$ om dagen, rundt 50 kroner. Ikke bare bare, men jeg skal klare det. Kjøper kun ting i stor skala (typ cola på 2,5 litersflaske etc), ettersom det er soleklart billigst. Jeg gleder meg sånn til å få kortet mitt nå, kommer til å føle meg søkkrik!

Piz out, snart skal forhåpentligvis jeg og Gina ut og feste. Michelle var hyggelig nok til å etterlate en full flaske cachaca til meg før hun dro. Noe som minimerer kostnadene mine om jeg skulle ønske meg en bytur 🙂

 

 

Leave a Reply

