er i Amerika i 4 måneder!!

Klippet vekk alt haaret!

Yup, overskriften sier alt. Jeg vet ikke om jeg er saerlig fornoyd… Har liksom alltid husket det som saa deilig aa vaere helt kort paa haaret, men har ikke helt den folelsen denne gangen. Dere faar vaere med aa avgjore det i morgen! Da skal jeg faa lagt ut et bilde eller to. Som dere sikkert forstaar, er jeg ikke paa min egen PC for oyeblikket.

Kortet mitt har fremdeles ikke komemt enda! Jeg har tracet brevet, og det har ankommet Brasil forst i dag! Ikke noen spesifikasjon om hvor i Brasil.. Tror dette kan ta sin tid… 😦 Og jeg som hadde skikkelig bra planer i Sao Paolo. Irriterende!

God natta, haaper dere sover godt!

Leave a Reply

