er i Amerika i 4 måneder!!

Byttet bopel!

Ettersom kortet mitt ikke ser ut til å ankomme Rio med det første, er det bare å smøre seg med tålmodighet. Hotellet jeg bodde på, “paysandu”, var forholdsvis dyrt. Så nå har jeg sjekket inn på et hostell som tar litt under 100 kroner natten. Jeg tracer pakken sånn ca en gang i timen, men det skjer selvsagt fint lite fra time til time, så i mer eller mindre hele dag har jeg stirret på dette bildet:

Jeg forstår ikke mye portugisisk, men jeg har følelsen av at det er sendt fra Sao Paolo...

Den tiden jeg ikke har brukt til å trace Visakortet mitt har jeg hengt med Gina. Stakkars Oda er havnet på sykehus, så hun fikk låne PC’n min i går for å se film (sånn ca alt som går på TV på rommet hennes er portugisisk). Hun skal visst sove på sykehuset enda en natt. Gina og jeg har sørget for å få sjekket dem ut av hotellet, og fraktet all bagasjen til sykehuset hvor også Gina kubber for natten. Kjipt for Oda å ligge alene på sykehus når ingen av sykepleierne snakker engelsk.

Som sagt i går har jeg klippet meg, og ja, jeg tok bilder, men jeg klarte på utrolig vis å formatere minnekortet så alle bildene fra i går er vekke!!! Sykt irriterende! Dere får heller se et mindre fint bilde, med et litt dårligere kamera 😛

tydeligvis et meget seriøst øyeblikk 😛

Ellers vil jeg få ønske pappan min de beste ønsker på bursdagen! Veldig glad i deg 🙂

Tar meg en løpetur på Copacabana beach jeg, håper dere koser dere i Norge! 😀

2 responses

  1. Papz

    Husk at hentelappen for rekommandert sending nok blir sent til det gamle (dyre) hotellet – avtal med dem at de tar vare pä den til du kommer og henter den.

    March 11, 2011 at 23:24

Leave a Reply

