er i Amerika i 4 måneder!!

Outgayed myself!

Billett i boks og jeg var klar for gayball. Trodde jeg!

Dere tenkte kanskje da dere så innlegget om samba drome, at jeg så ut som jeg kjørte tildels i feil fil etter “forvandlingen” min. Vel, la meg si dere dette… det var ingenting i forhold til gårsdagen! Oh lord in heaven… Det var duket for gayball i Rio, og gayball er ganske åpenbart det ballet på karnevalet der de homofile flokker seg. Homofile kan være så mangt, men jeg føler det var en god overos transvestitter der.

Jeg tenkte som så at: “hey, skal jeg gjøre noe, så skal jeg gjøre det skikkelig”. Er jo litt kjedelig å gå på gayball kledd i dongribukse og høyhalset genser. Så jeg tok på meg min fineste badeshorts, og dynket overkroppen i sølvglitter. På brystet skrev jeg “love” og på magen hadde jeg et njudelig hjerte.  Dette “kostymet” viste seg desverre å slå alt for godt an hos de brasilianske homsene… I løpet av kvelden talte jeg roughly 40 knip, klask eller alt for  skitne blikk. IKKE kult. I tillegg til det var det haugevis av transer som på død og liv skulle ta bilde av/med meg.

hehehehe!

I dag har jeg vært på nok en båttur, ala den jeg var på i paraty. Også her med gratis capirinha, men nå på kveldstid uten bading. Ikke helt det samme, og ikke helt den samme stemningen heller. Men det var en fin tur. Veldig fint å se skylinen fra sjøen! Randomly, midt ute i bukten utenfor Rio, står det en oljeplatform. Jeg måtte selvsagt ta bilde…

Fin! I det minste på kveldstid...

Bare for å få et inntrykk av hva som befinner seg på et gayball, ligger det litt bilder under. Enjoy! (?)

Når sånne karer begynner å knipe på deg er det på tide å løpe...

Eller sånne for den saks skyld....

Rimelig sikker på at de er mannfolk hele gjengen.

Nei, gayball var nok ikke helt for meg! Men det var veldig artig å oppleve det likevel!

I morgen håper jeg inderlig jeg får kortet mitt, da åpner postkontoret. Heldigvis har jeg fått litt grunker ut av mastercardet i dag, så jeg sulter ikke 🙂

4 responses

  1. Haha, dette var jo bare enda bedre enn det forrige ! Du kledde de stjernene rundt øynene altså, for ikke å nevne glitteret 🙂
    Var ikke akkurat små karer der heller ser jeg!

    March 10, 2011 at 05:35

  2. Hahahahaha, jeg dauer Kristian! Jeg var faktisk også på en homseklubb her i Brisbane, og du hadde passet rett inn! Glitter, sminke og fjær over alt! Det tar virkelig helt av! For en opplevelse..! hehe.

    March 10, 2011 at 06:45

  3. Kristoffer

    haha episk. antastet av brasilianske menn(?), det er kos =/ kan ikke du slenge ut en liten reiserute(snakker avansert her, et kart med paint på f.eks.) over hvr du har vært og hvor du skal?

    March 10, 2011 at 11:15

  4. Bambi

    Hahaha jeg døøøør kristian! Sykt morsomt! Du kledde glitteret btw.

    March 10, 2011 at 12:22

Leave a Reply

