er i Amerika i 4 måneder!!

What a night!

Da kvelden begynte så jeg slik ut:

Dette var altså planen. Ikke noe kostyme eller sminke...

I går var jeg på Samba Drome her i Rio! Dette er det karnevalet dere ser bilder fra i nyhetene hjemme i Norge. Og det er virkelig minst like fabelaktig som det fremstår som på tv! Det som derimot ikke kommer like godt frem på TV er varigheten av paraden! Det oppføres parader 4 dager på rad, og hver dag tar det nærmere 9 timer å fullføre paraden. Ingen kostymer eller vogner blir vist to ganger, så vi snakker altså om bortimot to døgn med unike effekter som i bunn og grunn bare er boss etter endt karneval. Riktignok er det fantastisk underholdende å se på, men jeg klarer faktisk ikke la være å tenke på miljøavtrykket etter en slik fest! Bilder av selve paraden ser dere i forrige innlegg.

Vi satt på nær enden av paraden, på “Sector 13”. Paradegaten er rundt 700 meter lang, og det er ved vår avdeling de avslutter! Ettersom billettene er billigere her, er det lite snobberi, noe jeg synes er bra. Jeg vil heller festen med folket enn med fiffen!

Da kvelden endte så jeg slik ut:

Lea fra Danmark sitt verk...

Og her er noen andre bilder fra kvelden i går 🙂

Bra gjeng Foto: Cillian McMulkin

Lars's nye profilbilde! Hvem har sagt at man ikke kan være 35 og fortsatt elske en fest! Lars gir seg ALDRI!

Magen min etter litt glitterkunst!

Jeg og Michelle gikk for å finne kostymer

Jeg fant bl.a. dette!

Meg og Maja 🙂

Kommer aldri til å glemme gårsdagen. Den lignet ikke på noe jeg noengang har opplevd tidligere. Hvis dere vilse bilder av kostymer og slikt fra selve paraden, se på blogginnlegget rett under!

Fred ut venner!

3 responses

  1. Marie

    Hahahahahahahahahahahhaha 😀

    March 7, 2011 at 23:56

  2. Lotte

    Haahahaha du og du! L to the ol

    March 8, 2011 at 00:08

  3. Det så utrolig gøy ut! Digger før og etter bildene 😀
    Og det kostymet du fikk på deg etterhvert, Wow!

    March 8, 2011 at 01:30

Leave a Reply

