er i Amerika i 4 måneder!!

Tar Rio med storm!

Min ankomst ser ut til å ha satt fullt liv i Rio. Det meldes om ukontrollert festing i gatene, sambarytmer i full vigør og mennesker i enorme fargerike kostymer. Jeg blir selvsagt overveldet når jeg får slik en fantastisk velkomst til byen, så i går tok jeg, som hedersgjesten jeg er, turen ut i Rios gater og festet med folket!

Folk tok av når jeg var i nærheten!

Men det er ikke bare utelivet som har blitt påvirket av min ankomst. Også gamle minnesmerker ser ut til å endre seg grunnet mitt individs tilstedeværelse. Den enorme statuen av Jesus har omsider forstått at “kors-posen” er litt utgått, og står nå givakt slik jeg ville gjort!

Der ja Jesus, det var posen sin det!

Alltid hyggelig å føle seg velkommen!

Party on people! xoxo

2 responses

  1. Marie

    Haha 🙂

    March 6, 2011 at 10:45

  2. Espen

    Hahaha Jesus tar Kristian-posen! Fantastisk

    March 10, 2011 at 12:34

Leave a Reply

