er i Amerika i 4 måneder!!

BOOZE-CRUISE!

Ved havnen, en av disse doningene var vi i ferd med å stige om bord i

HVOR begynner man? Begynnelsen så klart. Og det begynte med PISSREGN og kapitulering for sikkert halvparten av de som skulle være med. Men fy flate, der gikk de på en smell, for det var bare helt sinnsykt gøy! Regn? Hva er vel det? Jeg er nesten glad for at det regnet jeg, så slapp jeg å bli enda mer solbrent (nå har jeg nesten flasset ferdig etter volleyballspillingen i bassenget…..)!
Vi stod ved havnen i nesten en time og ventet, og det tok ikke lange tiden før Capirinhaene strømmet på. For de som ikke vet det, består Capirinha av: Cachaca (en brasiliansk brennevin), lime og sukker. Min første kopp bli litt ødelagt, så da måtte jeg styrte den drinken. Innen en time etter serveringen var startet tok båten av fra kaien og slynget seg mellom frodige øyformasjoner i knallblått hav. Jeg for min del var da begynt å slurpe på min femte drink… På anlegget gikk A-HA’s “Take on me” (som forsåvidt er blitt themesongen til hele trucken etter at jeg nynnet på den en gang i halvsøvne) for full guffe, og stemningen stod virkelig i taket, og der bare… ble den!

Cillian i støtet!

På dette tidspunktet var nært sagt samtlige av “gjestene” blitt rimelig gode i gassen. Men på tross av store mengder drikkevarer var det, slik jeg oppfattet det, overaskende lite rølpefyll! Det var bare skikkelig godtone hele veien gjennom! Riktignok var det et unntak, og uten å nevne navn, kan jeg si at mannen er over 60 år og var etter en halvtime så full at han lå og spydde (mens konen hans danset på bordet, haha) de resterende 5 timene vi befant oss på båten … Flaut!

Et av stoppestedene! Gråvær er ingen hindring for sinnsykt bra stemning!

Vi stoppet for å bade tre ganger, alle gangene i helt latterlig idylliske omgivelser. Strender, innerst i bukter, så vakre at man bare trodde de fantes på film før man er der selv. Regnet fortsatte å pøse ned, men alle bare ga blanke i det og gjorde det beste ut av situasjonen. Havet var så varmt og godt, at om du ble litt kjølig av å stå i regnet var det bare til å ta seg en liten dukkert!

Jeg og Cillian ble ubestridte seiersherrer i "sitte på skuldrene og dytte andre ned fra skuldrene"- leken

Lunsj! 🙂

Livet... d e najs!

I det hele tatt, en helt fantastisk artig dag! I morgen drar jeg til Rio de Janeiro på KARNEVAL!!1!one

I ❤ YOU ALL
Kristian

2 responses

  1. Marie

    Lakupiippu? D e najs.

    March 4, 2011 at 08:21

  2. Hedda

    hehe, kledelig med våt afro 😀 Kos deg!

    March 5, 2011 at 03:37

Leave a Reply

