er i Amerika i 4 måneder!!

Brotas!

This slideshow requires JavaScript.

Og så var jeg altså kommet til Brota! Brota ligger i bydelen Sao Paolo, ikke langt fra Campinas hvor jeg var sist gang jeg var i Brasil! Vi hadde virkelig noen veldig fine dager i Pantanal, og å avslutte med Piranhafiske og mating av ville krokodiller var ingen dum avslutning!

Her i Brota hadde vi en ganske fet bytur i går! Det var konsert på en av de lokale klubbene (mistenker at det er den eneste klubben i byen), utført av en av trommegruppene som skal være på karnevalet her i byen. Sykt bra! Etter konserten fortsatte selvsagt musikken, og selv om jeg ikke skjønner en dritt, og ikke kjenner igjen en eneste melodi, DIGGER jeg det! Da jeg kom tilbake til teltet kunne jeg like gjerne lagt meg til å sove i badebassenget, det var så vått der inne. Dermed endte det med at jeg sov i trucken. Ikke særlig behagelig! I dag er den eneste planen på programmet å finne en minibak som fungerer. Utrolig irriterende å ikke ha kontanter…

Gleder meg til å få bankkort når jeg kommer til Rio! ❤

Snakkes senere, her funket jo faktisk nettet!

To (den ene er omtrent oppå kameralinsen min) fullstendig tamme krabater som oppholdt seg på lodgen i Pantanal

Leave a Reply

