er i Amerika i 4 måneder!!

Kajakk og hest er best på fest

Jøsses! Ganske begivenhetsrik dag må jeg ærlig innrømme! Etter et par rolige øl med Lars fra Sveriga og Tom fra Nederland i går, var det tidlig morgen og opp klokken syv i dag tidlig. Jeg begynte med halvannen times kajakkpadling i en av de mange elvene her i Pantanal (jeg har funnet ut at området er omtrent dobbelt så stort som hele Norge). Det var skuffende lite fugler og krokodiller, men det er så mye planteliv her at man kan bli helt lamslått bare av å se på trær hele dagen! Etter padlingen ventet en fantastisk lunsj og et par timers siesta. Jeg benyttet tiden til å prøve å laste opp bilder, men det f******* nettet er jo helt umulig her! Jeg har faktisk noen veldig fine bilder.. menmen, dere får vel se dem når nettet har bedret seg litt og jeg faktisk har muglighet til åå laste dem opp.

Etter siesta var det riding som stod for tur! Jeg kan nå ærlig innrømme at jeg har tatt bilde av en vill maursluker fra toppen av en hesterygg. Godt å få det krysset av listen over ting man må gjøre før man dør! Resten av ridingen var også utrolig bra! Søramerikanske cowboyer er ikke no knussel, og her kjører de full stil; med stråhatt, lærboots, jeans, skjorte og pisk! Cowboyene er ofte ute fra før soloppgang til like før solen går ned. Lange dager med andre ord. Jeg går utrfra de er utstyrt med bedre ridegener enn meg, for min rompe var helt nummen etter bare et par timer

Nå er det natta, for jeg er ikke helt edru (hadde med meg 24 bokser øl til ranchen, og nå er det på mystisk vis bare 6 igjen). Vi har hatt en aldri så liten barbeque/bassengfest her i kveld! I morgen skal jeg fiske pirajaer… Jeg velger å kalle det selvforsvar 😉

Cya! Mycket kjärlek från Kristian

Leave a Reply

