er i Amerika i 4 måneder!!

Pantanal :)

Etter tre netter i Bonito, har vi nå kjørt videre til en lodge i Pantanal, et enormt “wetlands”-område litt nord for Bonito! Her skal vi sove to netter. Under oppholdet skal vi gjøre saker som bl.a. safari (både på dag og kveldstid), riding (jeg er litt redd hester, så vet ikke hva jeg skal synes om det), og… chilling ved bassenget? Det blir sikkert bra uansett! Rundt på hele lodgen går det masse fugler (frittgående, i størrelse struts), og jeg har hatt flere nær døden opplevelser allerede! Disse fuglene vil ha menneskekjøtt, jeg føler det på meg. Selv om lodgefolkene sverger på at de er harmløse aner jeg ugler i mosen når en meterhøy fjærkledd skapning kommer flaksende mot meg!

Den siste dagen i Bonito benyttet vi til en bytur og volleyballturnering i bassenget! Sykt gøy, men jeg ble også helt latterlig solbrent. Så nå er det ingen som får røre meg, da skriker jeg…. høyt!

 

Sorry at det ikke er bilder! Nå har jeg prøvd i to timer, men internettet er helt latterlig treigt! Skal prøve igjen litt senere 🙂

2 responses

  1. Anne Blystad

    Du skriver så flott- gøy å lese. Men stakkars deg som er solbrent. T-skjorte og solkrem er ikke dumt. Det er jo ikke bare vondt- det er på sikt farlig å bli solbrent, så smør i vei :-).

    February 24, 2011 at 09:40

  2. Papz

    God nyhet: Bankkortet er på vei…

    February 24, 2011 at 21:24

Leave a Reply

