er i Amerika i 4 måneder!!

Har (nesten) svømt med en ANACONDA!

Hengekøyer på ranchen

Å steike herremann! Det er faktisk noe av det fineste jeg har gjort! Rio da Plata, Sølvelven, var HELT fantastisk! Man kommer ut til en enorm ranch etter en times kjøring på en meget meget humpete vei. Derfra går turen videre med Jeep til enden av en liten jungel. Så tar man bena fatt og kommer omsider til der elven starter (den kommer opp gjennom bakken fra en evigvarende ferskvannskilde). Etter det er det bare å hoppe i vannet og etter en kjapp omgang læring er det bare å hoppe i elven og NYTE TUREN!

2 km gange fra Elven

AAH! Lang sikt og asurblått vann!

Ååå, kunne blitt under overflaten for alltid!

Instruktøren seg en liten dupp på ryggen! Chiller litt!

Sånn passe fornøyd!

Michelle (en brite i gruppen) koser seg med utsikten 🙂

I det hele tatt var turen helt utrolig bra! Hvis noen noengang er i nærheten MÅ dere virkelig gjøre det (sannsynligheten for det er vel heller liten). Det er ikke særlig dyrt heller! Og beklager den litt misvisende overskriften! Jeg så ingen anacondaer, men det er faktisk ikke helt uvanlig å svømme forbi en slange på 7-8 meter…

Meg og Sølvelven ❤

Håper det ser firstende ut! Nå skal jeg på byn, og i morgen er det ingenting på programmet! Egentlig ganske deilig!

Hasta luego mon amigos!

5 responses

  1. Papz

    …og jeg som har sett filmen “Anakonda”

    February 22, 2011 at 20:36

  2. Anne Blystad

    Det ser fristende ut, og det ser u som om du har det bra. God natt!

    February 22, 2011 at 23:56

  3. Ina

    Så dette er altså bloggen din! Godt. Da skal jeg følge med på at du får en fin tur 😉 Ser ut for at du koser deg så langt!

    Hilsen fra Backpackeren i iiiiiiskalde Bergen (Kilroy).

    PS. Endelig godt var det at det ikke var JEG som booket flybillettene dine med flyplassbytte i Paris! Puh…
    God tur videre 🙂

    February 23, 2011 at 17:59

  4. Hey Ina! Haha! Ja, jeg er tydeligvis utrolig elendig på billettbestilling… skulle overlatt det til de som kan slikt… Menmen, trygt fremme er jeg uansett 🙂 Gøy at du følger med!!

    February 23, 2011 at 19:38

  5. Pingback: Hola chicas and chicos « Kristian

Leave a Reply

