er i Amerika i 4 måneder!!

Bonito = Beautiful

Og så var jeg altså kommet til den sjarmerende lille byen Bonito! 0 % kriminalitet og et høyst miljøvennlig fotavtrykk gjør byen til en sjarmbombe, i det misnte på papiret. Riktignok har jeg ikke fått “feelen” helt enda, ettersom jeg bare har vært her noen timer, men det lover godt!

Vi kjørte i nesten 14 timer i dag, rundt 800km, for å komme frem. Ganske slitsomt, men jeg endte om som seiersherre i kortspillet president, og det gjør alt så mye bedre! Her i Bonito skal vi være noen dager, og i morgen skal vi snorkle i “Rio da Prata”, som vistnok skal være helt fantastisk. Bilder følger i morgen. Ettersom det ikke var særlig begivenhetsrikt med 14 timers truckkjøring er det ikke mye bilder fra i dag, men jeg har et par fra i går hvor vi så Iguazufossen fra Brasiliansk side! Enjoy!

Rainbow all the way!

Ganske utrolig hvor nært fossen de klarer å bygge anlegget!

Hvordan bygget de det?!?!

Illustrasjonsbilde på hvordan livet på veien er... Man får vondt i rompeballene!

Snakkes i morgen, nå har jeg internett noen dager i strekk!

Natta ❤

 

6 responses

  1. Utrolig fine bilder fra fossen! Kos deg masse i Bonito! 😀

    February 21, 2011 at 04:47

  2. åå vi er litt misunnelig! (sjøl om det er kjempekjekt å sitte her og skrive akademisk essay og selvfølgelig..) kos fra alle i san lorenzo 5 (inkludert Gia som er på besøk)

    February 21, 2011 at 18:05

  3. Lotte

    Åå jeg misunner deg. Buu. Og du er jo blitt så brun og fin:D (hvertfall på det ene bildet..) Kos deg masse videre! Kossi mossi

    February 21, 2011 at 18:05

  4. Papz

    Kjempeflotte bilder Kristian!

    February 21, 2011 at 19:26

  5. Anne Blystad

    Gleder meg til enda flere bilder! Kjempefine! Er du skadet? Du har blod på høyre fot :-). Venter på bankkortet, men ikke noe i posten i dag heller. 😦

    February 21, 2011 at 22:39

  6. Bare rolig mamma, det er ikke blod, det er bare god gammeldags skit! Det regnet mye den natten og morgenen, så ble litt møkkete da vi pakket sammen teltene..

    February 22, 2011 at 00:49

Leave a Reply

