er i Amerika i 4 måneder!!

One in a million!

Hei hei venner, familie og andre følgere!

I natt var min siste natt på Milhouse hostellet, og den eneste natten jeg faktisk benyttet meg av overnattingsmuligheten (har bare brukt det som “lager”. Har sovet hos Kristina, Oda og Kristine :)). Nå fortsetter oppholdet i Buenos Aires med den gruppen jeg skal videre til Rio de Janeiro med. Jeg sjekket google maps for å finne ut hvor det neste hotellet lå. Og i en by med 12 millioner innbyggere er oddsen ganske liten for at det skal ligge i nærheten… Så jeg tastet inn adressene med små forventninger, også lå det søren meg rett over gaten. Gikk dit på roughly to og et halvt minutt!

YAY, eget rom, ingen bunkbeds og rent håndkle!

Jeg har nå fått vite litt mer om turen videre til Rio, og det virker utrolig spennende! Det er flere dager med VELDIG mye kjøring (12 timer ++). Men så får man også sett utrolig mye ved å reise på den måten. Gruppen jeg reiser med har jeg og fått truffet, og der er det god miks av både nasjonaliteter og aldersgrupper. Til min glede er det flere nordmenn på min egen alder med, både gutter og jenter :). Nedsiget (for dere) med turen er at det blir lite blogging, da jeg bor på enkle campsites mye av tiden. Skal oppdatere når jeg kan.

I går kveld var vi hos en fransk venn av Oda, Kristina og Kristine, som hadde en liten gettogether i leiligheten sin! Der var det en hel gjeng andre norske jenter som studerer eller jobber her nede. Veldig trivelig. Overasket over hvor mange nordmenn det er her! Romain (hosten) hadde nyanskaffet hund som han kjøpte på et marked for hele 30 kroner!…

Gia! Søt liten tass! Skikkelig rolig og kosete!

Var ganske god stemning egentlig 🙂

I dag har jeg cruiset rundt i den bussturen jeg nå har snakket om å ta tre ganger! Veldig ålreit å bare chille på taket av en buss uten en bekymring i verden for i ro og mak innta historie- og kulturinntrykk byen har å by på! Tenkte jeg skulle lage en liten videosnutt med oppsummert opphold er i Buenos Aires. Hvis jeg får det til, jeg har aldri redigert video før!

God natt nordboere, her har kvelden så vidt begynt 🙂

5 responses

  1. Marie

    GOD BUSSTUR VIDERE! Håper du får sjanse til å blogge innimellom 🙂 kjekt å lese.

    February 15, 2011 at 00:05

  2. Anne Blystad

    Liker oppdateringene! Håper du treffer noen spansktalende også? Håper du tar MASSE gode bilder når du suger til deg inntrykk. God busstur!
    Vet forresten slekta om blogen din? Kanskje du skulle sende dem en mail?

    February 15, 2011 at 09:38

  3. Randi

    Å ja da – noen av oss er da oppdatert på blogen … god tur videre, Kristian; hold deg til nordmenn, ikke snakk med fremmede … så går nok dette bra!

    February 15, 2011 at 18:37

  4. Randi

    … eller bloggen som ungdommen kaller det 😦

    February 15, 2011 at 18:38

  5. Gunnar

    Godt å se at du har bag’en fortsatt…:-) God tur videre – vi følger med!

    February 15, 2011 at 21:16

Leave a Reply

