er i Amerika i 4 måneder!!

Bare noen minutter fra California

I Buenos Aires er veldig mange gatenavn oppkalt etter byer og land. Costa Rica ligger ikke langt unna både California og Bolivia for å si det sånn. I går formiddag tok jeg meg en liten spasertur (på jakt etter sokker for å erstatte de jeg har glemt hjemme), og fikk beskjed om at California var den rette gaten å lete i. Jeg fant ikke sokker, men det var likevel en utrolig kul gate. Masse selgere presenterte stasjet sitt uten å presse seg på deg. Det virker som Argentinere generelt er ganske rolige folk, jeg har ikke lagt merke til noen åpenbar stresset stemning enda. Veldig behagelig!

Marked @ California

Digger 18-200mm linsen min, da er det så lett å være snikfotograf!

Etter litt spasering stakk jeg på Burger King for å få meg noe å spise. Men jeg lurer litt på hvorfor de har lokaler i et palass. Det var helt sykt fint der. På en Burger King liksom. Hm.

Hakket bedre lokaler enn Burger King på Bergen storsenter

Meg og Kristine på den lokale pizzabaren

Det nærmet seg kvelden og jeg tok meg en liten siesta før jeg traff Oda og Kristina, to CISV venner fra Norge. Det skulle være fest på det andre Milhouse hostellet, så etter et lite vorsspiel i Oda, Kristina og Kristine sin leilighet gikk vi dit og dummet oss ut slik fulle nordmenn alltid gjør i utlandet. Neida, jeg oppførte meg fint, bare rolig mamma og pappa 🙂

I dag er planen å få meg denne guidede bussturen jeg snakket om i forrige innlegg. Og så har en liten fuggel kvitret meg i øret at det skal være innflytningsfest i San Lorenzo, leilighet nummer 5! Be there or be square!

Hasta luego,
Kristian

 

2 responses

  1. Anne Blystad

    Nå kan jeg sove rolig. God natt!
    Mamma

    February 13, 2011 at 00:14

  2. Anne Blystad

    Bruk linsen og kameraet for alt det er verdt. SÅ kjekt med bilder!

    February 13, 2011 at 11:31

Leave a Reply

