er i Amerika i 4 måneder!!

@ Buenos Aires!

Flyturen på ikke mindre enn tolv timer gikk som en lek! To filmer (127 hours og Megamind), 6-7 timers søvn og en liten prat med sidemannen og vips så var jeg fremme!

Bra!

lol!

 

 

 

 

 

Jeg var som vanlig uforberedt på hva jeg skulle gjøre når jeg ankom flyplassen. Jeg hadde med meg en lapp med et avbildet møtested, men jeg visste ikke når på dagen, eller forsåvidt hvilken dag, det var meningen å møte. Etter flere mislykkede forsøk på å finne en wifisone som fungerte, endte jeg etter litt sulling og tulling på en internettcafe. Jeg fant aldri ut når jeg skulle møte, men jeg fant i det minste ut hvor jeg skulle bo! Så jeg spurte det eneste mennesket jeg fant som snakket engelsk hvordan jeg skulle komme  meg dit, og hun var såpass hyggelig at hun fulgte meg hele veien til bussen! Much needed guidance! Nå har jeg kavet meg frem til hostellet, og det virker helt sykt chill! Skikkelig backpackermiljø, og folk som snakker engelsk ❤ Perfekt! Også er det gratis internett!

Milhouse Youth Hostel

Klokken er snart ett, og jeg har tydeligvis en inkludert “guided tour” rundt byen i prisen jeg har betalt 🙂

3 responses

  1. Gunnar

    Der sank pulsen min til normalt nivå…

    Papz

    February 11, 2011 at 17:48

  2. Marie

    Får du mat på hostellet? Eller må du ta oppvasken hvoren du spiser?

    February 11, 2011 at 23:40

  3. Fantastisk. du er tøff Kristian

    February 21, 2011 at 16:03

Leave a Reply

