er i Amerika i 4 måneder!!

BREADMAN!

Beklager litt mangelfull blogging i det siste. Jeg har vært opptatt med pakking, vasking,roting i papirer, besøk til venner, konsertgåing, spising, toalettbesøk, soving og jobb. Det er mye som må gjøres før man stikker på tur slik som jeg skal, for å fikse ting i Norge når man først er på andre siden av jordkloden kan fort bli en dyr affære. Koster ikke akkurat 40øre/min å ringe hjem… Helgen har vært særdeles avslappende, og for første gang på… sinnsykt lenge.. har jeg vært fullstendig edru hele helgen! Ganske behagelig! Og billig. Jeg trenger billig!

Random bilde, for at det ikke bare skal være tekst...

Det er nå bare 4 (nesten 3) dager til jeg drar, og det føles helt uvirkelig! Jeg gjør jo fortsatt stort sett det samme som jeg har gjort i hele høst og vinter. Men det skal snart ta en helomvending, og jeg klarer ikke forestille meg hvordan det kommer til å bli. Antakeligvis ganske AWESOME! Gleder meg til å kjenne varmen, ikke være bundet av en masse rutiner, møte nye, interessante mennesker, og å møte igjen folk jeg har vært i kontakt med før.

Bare for å gi litt farge på en grå post, her har dere et interessant utvalg av “hjelmer” demonstrante i Egypt snekrer sammen i et desperat forsøk på å ikke la steinregnet gi dem hull i hodet. Bonusen er at man ser utrolig kul ut!

BØTTEMANNEN

PAPPESKEMANNEN

ISOPORMANNEN

KASEROLLEMANNEN

VANNFLASKEMANNEN (ekstra poeng for å smile i mørke tider...)

??????????????????????????MANNEN

OG MIN FAVORITT!!!!!

BRØDMANNEN

One response

  1. Marie

    hihi.

    February 9, 2011 at 21:47

Leave a Reply

