er i Amerika i 4 måneder!!

Walk like an egyptian!

DIE MF DIE!

Da vekkerklokken ringte i dag var det NO WAY at jeg kunne stå opp. Jeg var helt i svime, så med et morderiske smekk kommanderte jeg den til å ringe 10 min senere. Jeg våknet ikke 10 min senere, jeg våknet sånn ca 15 min senere. Da hadde altså vekkerklokken buzzet meg i øret i 5 min uten reaksjon. Og bare for å poengtere hvor trøtt jeg faktisk var, så vil jeg dele med dere at jeg ikke har på meg t-skjorte i dag, det glemte jeg. Synes det var noe rart da jeg kjente at hele overkroppen klødde da jeg gikk mot toget, og hey, det var jo ikke rart, ullgenser mot bar hud funker dårlig. Note to self: legg deg tidligere ( jeg legger meg allerede klokken 10, hvor mye søvn kan det være nødvendig å få?!).

In other news: en mann fra Albania saksøker Facebook for… en halv million dollar! Man gjør tydeligvis det samme i Albania som i USA når man bare er sinna nok; saksøker. Grunnen til saksøkingen er at Mustafa Ftaja’s Facebook profil ble slettet på grunn av “violation to terms”, noe han stiller seg uforstående til. Beløpet… vel, han krever 15000$/venn han hadde. Det som også er litt artig, er at Facebook sine “legal threats”, bare gjennomføres i California, så ha en gøy flytur mr Ftaja. Han sier nå at det er Facebook sin feil om han nå blir utstøtt fra venner og familie.. for seriøst, hvem vil vel være venner i virkeligheten, det er jo på Facebook det skjer. Mustafa, in my honest opinion, burde du ta deg en godt over middels stor bolle, snurpe igjen smella og lage deg en ny Facebookprofil.

ACCOUNT SLETTET? Bare en ting å gjøre!

RAAAGE!

 

 

=

 

 

 

Og, bare for å ha det gjort, må jeg nesten si bittelitt om opptøyene i Egypt. Nei vent, jeg dropper å si noe, jeg legger heller ved et bilde.

The Bangles - Walk Like An Egyptian

Hehehe! Fred ut, nå skal jeg snart på konsert! 😀

Leave a Reply

